Persbericht: Samenwerking Stichting Leergeld Maastricht

Omdat alle kinderen de kans moeten krijgen om mee te doen!

We zijn heel blij om te kunnen mededelen dat Fietsbank Maastricht een subsidie heeft gekregen van Gemeente Maastricht waarmee kinderen uit een gezin met minimale financiële middelen (woonachtig in Maastricht) in aanmerking kunnen komen voor een nieuwe fiets of een gereviseerde desktop. Voor middelbare scholieren is er de mogelijkheid om een gereviseerde laptop te krijgen. Gezinnen moeten een aanvraag indienen bij Stichting Leergeld Maastricht & Heuvelland en zij verzorgen de doorverwijzing naar Fietsbank Maastricht.

Kijk voor alle spelregels op http://leergeldmaastrichtenheuvelland.nl/ en http://www.fietsbank.com/

Spelregels:

• Een gezin moet een aanvraag indienen bij Stichting Leergeld Maastricht en Heuvelland, dit kan NIET bij Fietsbank Maastricht
  • De volgende gegevens moeten worden aangedragen:
    * Aanvraagformulier waarop staat aangegeven wat het gezin wil aanvragen (fiets of dekstop/laptop
    * Recent bewijs van inkomen
  • Stichting Leergeld Maastricht en Heuvelland verzorgt de inkomenstoets en legt een huisbezoek af (indien van toepassing).
  • Zodra er een positief advies is, krijgt het gezin een brief toegestuurd waarmee het gezin zich kan melden bij de Fietsbank (vanaf de aangegeven datum).

Reactiemogelijkheid gesloten